دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

مرغ پرورشی در مرغداری خشبخت تر است یا مرغ ازاد؟ بز کوهی یا بز گله؟  اسب رام یا اسب وحشی؟

تضمین  امنیت  سلامتی  غذا و دارو   و در کنارش بردگی و مصرفی بودن 

بهای آزادی چیست؟  

ایا ما حاضر به پرداخت بهایش هستیم؟ 

آزادیم یا در گله؟

اندوه در من جایی ندارد

چرا که این من هستم که در اندوه گرفتار و محبوسم. در ان دست و پا می زنم 

یک روز که در سفینه  مجلل خیالم  شیرجه ای به استخردردهایم زدم . شهاب سنگی به سفینه ام خورد و سیستم جاذبه مصنوعی  را از کار تنداخت و از ان روز من در فضایی بی ججاذببه در حباب بزرگی  درد و اندوه محبوس شدم. 

دست و پای عبث میزنم

جاذبه ای نیست

اب از سر گذشته ای مغروقم 

خفه شده ای بیچاره

 کور نیستم اما سیاه چاله ای تاریککم

به نبودن نزدیکترم

عدم مرا می ستاید و وجود می راندم

پوچ نیستم.  به پوچی  نرسیده ام. سرشارم

لبریز از ناله 

تاریکی می تابد از بودنم

گوش کن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد