دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

ازت متنفرم به خاطر عشقت

به خاطر عشقمون

به خاطر عشقم

بیزارم از دوشت داشتنت که تمام وجودم را گرفته

بیزارم از خودم که تمام حال و هوای دلم روحیه ام انگیزه ام نگاهم زندگیم بود و نبودم به تو بسته

بیزارم از این سالها و روزها

بیزارم از اولین لحظه تی که دیدمت

از بوسه های شیرینمان

از بهترین‌لحظات عمرمان

از شیرین ترین خاطراتم

از ناب ترین لحظاتم

از عشق خالص نگاهت

صداقت بی حد و مرزت

از اعتماد بینهایتی که به تو دارم و‌داشتم

بیزارم از تمام‌دوست داشتنهایت 

وقتی که قرار است دیگر نباشی

و حال من بد بد بد بد باشد از نبودنت و نداشتنت و مرور تمام ان لحظه های  بی تکرار که مرا خوشبخت ترین مرد روی زمین کرده بودی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد