دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

کلاه گشاد

وقتی  تمام پس انداز روحی عاطفی و حتی دینی و مالی خودت را روی قضیه ای سرمایه گذاری می کنی و بعد...


یه کلاه گشاد سرت رفته و تو میمونی و هیچی... بدون هیچ پس اندازی ... 


چقدر طول میکشه تا دوباره همه را جمع کنی؟!

my heart

دلم


دلم 

دلم

دلم

دلم می خواد گریه کنم

دل من خسته شده

مرغ پر بسته شده

خسته ام

دیگه نمیتونم ادای انسان های شاد را در بیارم

گیج و حیرانم


مثل ورشکسته ای

مثل شکسته ای

که دست و پا میزنه و میگه:

من خوبم!!!

همه چیز خوبه!!!

و خیلی خرابه همه چیز!!!!!!!!!!!!!!

خیلی خراب تر از اونی که نشه پنهانش کرد

سخته

خیلی سخته
دیگه نمیتونم 
ادامه بدم

نه سخته

هرگز اسون نیست

خرد میشی

تکه تکه میشی

دیگه نا ندارم

دیگه نمیتونم همه جا داد بزنم و بگم من خوبم!!!

اخه اصلا خوب نیستم