دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

کلاه گشاد

وقتی  تمام پس انداز روحی عاطفی و حتی دینی و مالی خودت را روی قضیه ای سرمایه گذاری می کنی و بعد...


یه کلاه گشاد سرت رفته و تو میمونی و هیچی... بدون هیچ پس اندازی ... 


چقدر طول میکشه تا دوباره همه را جمع کنی؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
نقاب(حسین پور) چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.taahod.com

سلام دل زاده خوبی عزیز؟

چقدر دلم هوای دوستان قدیمی رو کرده بود گفتم سری بزنم با فیلتر شدن اون وبلاگم دیگه حسی برای نوشتن نماند.

امروز گفتم به تمام دوستان وبلاگی که ادرسشون رو ذخیره کرده بودم سر بزنم ،جالبه تمام وبلاگ دوستان یا رها شده مانده یا حذف کردن.

فقط تو بازم می نویسی.بازتو

بنویس عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد