دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

به خاطر تک تک پست هایی که حذف کردم.

 

هرگز نمی بخشمت

پر رو



این را تقدیم میکنم به تمام کسانی که غریبه هستند و فکر می کنند که آشنایند و میان نظر می ذارن و گله می کنند که چرا نگفتی وبلاگ داری...


اگر مرا به حریم خصوصی شما راه است ... پس به اینجا خوش امدی، 


اگر نه تا دیوار ها نریخته اند از همین راهی که امدی برگرد 

آخرین پست عاشقانه

Sweet little words made for silence not talk 
Young heart for love not heartache 
Dark hair for catching the wind 
Not to veil the sight of a cold world 

Kiss while your lips are still red 
While he's still silent 
Rest while bosom is still untouched, unveiled 
Hold another hand while the hand's still without a tool 
Drown into eyes while they're still blind 
Love while the night still hides the withering dawn 

First day of love never comes back 
A passionate hour's never a wasted one 
The violin, the poet's hand 
Every thawing heart plays your theme with care 

Kiss while your lips are still red 
While he's still silent 
Rest while bosom is still untouched, unveiled 
Hold another hand while the hand's still without a tool 
Drown into eyes while they're still blind 
Love while the night still hides the withering dawn 


Kiss while your lips are still red 
While he's still silent 
Rest while bosom is still untouched, unveiled 
Hold another hand while the hand's still without a tool 
Drown into eyes while they're still blind 
Love while the night still hides the withering dawnLove while the night still hides the withering dawn

مزدا

آیا می دانستید؟ 

http://www.mazda.co.uk/AboutMazda/AllAboutMazda/Timeline/



What's in a name?

The name Mazda stems from Ahura Mazda, the highest Zoroastrian God of reason who granted wisdom and united man, nature and the other gods.

It also closely resembles the sound of the company founder's name, Mr Jujiro Matsuda. He started the company in 1920 as Toyo Cork Kogyo Co., Ltd. In 2006 we celebrate 75 years of automobile production.

آمارهای جالبی از طلاق :


- 70 درصد متقاضیان طلاق زنها هستند .

-در سال 87 ، حدود 82 درصد از طلاقهای رخ داده ، توافقی بوده است.

-مهمترین عامل طلاق ناآگاهیهای جنسی است .

-سه عامل اصلی طلاق ، فقر ، اعتیاد و عدم تفاهم است .

-عدم تمکین مهمترین عامل طلاق در تهران بوده است .

-نیمی از طلاقها در 5 سال اول زندگی رخ می دهد .

-در 80 درصد طلاقهای رخ داده خانمها مهریه خود را می بخشند .

- 70درصد موارد طلاق بین سنین 20 تا 39 سال رخ می دهد .


بی دلیل

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید 

چرا دوستم داری؟  واسه چی عاشقمی؟  

-دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"‌دوست دارم تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی... پس چطور دوستم داری؟  چطور میتونی بگی عاشقمی؟  

-من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم ثابت کنی؟  

نه! من میخوام دلیلتو بگی باشه.. باشه!!!  

-میگم... چون تو خوشگلی، صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی،دوست داشتنی هستی،با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت،

 دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت  

پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون عزیزم،  

گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم  

گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم 
 
گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم  

اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره عشق دلیل میخواد؟  

نه!معلومه که نه!!پس من هنوز هم عاشقتم عشق واقعی هیچوقت نمی میره این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میرهعشق خام و ناقص میگه: 

من دوست دارم چون بهت نیاز دارم ولی عشق کامل و پخته میگه: 

بهت نیاز دارم چون دوست دارم سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه






پ.ن.کلفت:

حالا تو برو بی دلیل همینطوری گوشیتو از شبکه خارج کن...  با یه دروغ هم ماست مالیش کن...

ببینم به کجا می رسی...


بهت قول میدم پشیمون میشی نه فردا و پس فردا... چند سال دیگه...

و اون روز خیلی دیره...


دانلود کنید

در ادامه تغیر روند وبلاگ. سه تا اهنگ برای دانلود :



http://s1.picofile.com/gitan/Music/08.Deltangi.mp3.html


http://s1.picofile.com/gitan/Music/%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%85%D9%8A.mp3.html



http://s1.picofile.com/gitan/Music/Nima%20Allameh%20Ft.%20MTI%20-%20Doroogh%20_R_B%20Version___wWw.MuSiCaAl.com__.mp3.html

بی شک مرا خر فرض کرده!!!

ماه قبل: می خواهم خطم را عوض کنم


هفته قبل: می خواهم گوشی ام را خاموش کنم


دیروز: دارم میرم سفر ، گوشیم انتن نمیده



فردا... و فردا... و فردا...


        " مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد"


می دونید الان چی می چسبه؟ گوش دادن به اورال با صدای بلند....

÷

امدم اما

امدنم را دوست ندارم.


اینجا را دوست دارم   

_خیلی زیاد_


اما اگر فقط...


ناچارم کرده اند که درش را تخته کنم...

_دیگر زخم به استخوان رسیده است_


اما دلم نمی آید...


اینجا می نویسم

اما خود واقعی ام را می برم در گوشه ای دیگر پهن می کنم.




تقسیم را دوست ندارم

اما تقسیمم کردند


اینجا تخته نشد


فقط دل نوشته ها و سر گذشتم از اینجا پرید و به جای دیگری رفت



پایان برای خود واقعی ام.


اینجا هنوز ادامه دارد... اما من دیگر در ان پیدا نیست! آنچه پیداست که برای شماست!!!