دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

بی شک مرا خر فرض کرده!!!

ماه قبل: می خواهم خطم را عوض کنم


هفته قبل: می خواهم گوشی ام را خاموش کنم


دیروز: دارم میرم سفر ، گوشیم انتن نمیده



فردا... و فردا... و فردا...


        " مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد"


می دونید الان چی می چسبه؟ گوش دادن به اورال با صدای بلند....

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه ی آشنا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

bebin azab ghasd nadaram bedam valy ino namayesh nade man yeki az familat hastam kheyle vaghty delam mikhad behet nazar bedam valy nemitonestam blog jalebi dare valy kash khodet be man drogh nemigofty va migofty ke blog dary az dastet narahatam
faghat age bedastet resid be emailam javabesho bede albate nazaram kheyle vaghte ke gozashtam bedamet


از عشق مینویسم چرا که خودم عاشقم

از کینه مینویسم چرا که خود محرومم

و در انتها از آلودگی ها مینویسم چرا که خودم آلوده ام

فکر نکن کی هستم بدون که آنقدر دور یا شاید نزدیکم که به ذهنت نمیرسم به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد