دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

my heart

دلم


دلم 

دلم

دلم

دلم می خواد گریه کنم

دل من خسته شده

مرغ پر بسته شده

خسته ام

دیگه نمیتونم ادای انسان های شاد را در بیارم

گیج و حیرانم


مثل ورشکسته ای

مثل شکسته ای

که دست و پا میزنه و میگه:

من خوبم!!!

همه چیز خوبه!!!

و خیلی خرابه همه چیز!!!!!!!!!!!!!!

خیلی خراب تر از اونی که نشه پنهانش کرد

سخته

خیلی سخته
دیگه نمیتونم 
ادامه بدم

نه سخته

هرگز اسون نیست

خرد میشی

تکه تکه میشی

دیگه نا ندارم

دیگه نمیتونم همه جا داد بزنم و بگم من خوبم!!!

اخه اصلا خوب نیستم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

یادت نره که یکی هست که یه تار موی تو رو با دنیا عوض نمیکنه
حالا از خدا تشکر کن
زود

خدایا شکرت

ولی مگه نگفتی :
لا یکلف نفسا الا وسعها

خدایا بس نیست دربه دری؟

ye bandeie khoda یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://bandegiozendegi.persianblog.ir

مرسی گلم از توجه و نکته سنجیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد