دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

اگه رفیق فابریکت که خداییش همه جوره هواشو داشتی و هیچ وقت هیچی براش کم نذاشتی

اگه اون کسی که 100 بار بهت دروغ گفته و تو  هر با بهش گفتی: " رفیق من خیلی می خوامت، تورو خدا با دروغات خودتو از من نگیر. رفیق حد اقل اگه دروغ میگی بهم اخه لا کردار دیگه بعدش سوتی نده!"

بازم هم برای بار 101 ام سوتی بده! تو چیکار می کنی؟

بازم بهش می گی رفیق؟

می دونی؟ من اینبار بهش گفتم نارفیق. بهش گفتم خیلی بی مرامی

و اون به من گفت: تو زیادی سخت میگیری. حالا مگه چی شده؟ موضوع مهمی نبوده!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ

لطفا نام و موضوع وب لاگ خوتون رو تو بخش نظرات بگزاربد تا نمایش بدیم



این وب هم اکنون به ۸۰ موتور جست و جو معرفی شده است و هر لینکی تو این وب باشد به موتور ها معرفی می گردد!


wwx.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد