دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

مرگ

اگر فردی در جامعه ای سالم به شدت بیمار شود  به سرعت بهبود میابد/
اما اگر فردی سالم در جامعه ای که به شدت بیمار است قرار بگیرد یا به سرعت بیمار میشود یا نهایتا از غصه میمیرد!
اون مرض به جون جامعه ما افتاده!!! به جان تک تک جوانان/ دختر و پسر/ زن و مرد و کودک و دولت مرد و فقیر و ... 
فرهنگ یک جامعه مثل خون بدن یک انسان است حال جامعه ای که سرطان خون گرفته و سلول های سرطانی در تمام وجودش رخنه کرده اند....
کافی است. بسط نمیدهم. همه این ها را می دانیم.
دوست دارم بمیرم. 
ای مرگ
ای بزرگترین ارزو
دستان گرمم را نمی فشاری؟ خنکای وجودت را به التهابم نمی بخشی؟ بی تابیم را در نمیابی؟
نظرات 1 + ارسال نظر
زنی از جنسی دیگر جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://sunk-in-times.blogsky.com

من آپم ... دوست من بدو بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد