دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

از خودم بیزاری می جویم

تقصیر هیچ کس نیست. مشکل دقیقا از خود من است. نباید توقع داشته باشم که کسی مرا درک کند. باید رفت و مرد. صبر من گاه به انتها می رسد. 

خدایا انگاه که سینه حقیرم تاب نمی اورد و عنان از کف می دهد و نا فرمانیت می کنم، مرا ببخش. 

خدایا خودت می دانی که در دلم چه می گذرد. خدایا به حق فاطمه(س) و به حق ان لحظه ی میان در و دیوار، سینه ای فراخ و ذهنی هوشیار و اراده ای قوی به من عطا کن. تا در کشاکش زندگی شرمسارت نگردم و دل نازنین حجتت را میازارم. 

خدایا یاد و خاطرت را لحظه ای از من نگیر. و محبت ولی ات را روز افزون بر قلبم بتابان. خدایا لحظه ای از لحظه ای مرا به حال خود وا مگذار. و یاری ام کن تا همانگونه باشم که تو دوست داری. 

خدایا قلب پدر و مادرم را از من رازی گردان تا قلب امامم نیز از من رازی باشد. 

خدایا به خاطر تمام نعمت های بی شماری که به من عطا فرمودی تو را شکر می گویم. و به خاطر تمام نا شکری هایی که کرده ام بخشش را از کرمت التماس می کنم.

ای خدا ای تنها پناهم یاری ام کن که جز تو یاوری ندارم. 

خدایا حرف هایم با تو پایانی ندارند. تو بیش از من بر خودم اگاهی پس مرا دریاب و از غیر خودت بی نیازم گردان. 

خدایا انچه در دل دارم و رخصت نوشتن ندارم و تو نیک از ان اگاهی را به ما عطا کن که تو یگانه عطا کننده ای.

 خدا یا غرور و خود پسندی را از من دور کن. خدایا از شر تکبر، نفسم و شیطان و کل مخلوقاتت به تو پناه می برم که تو یگانه پناه دهنده ای و بالاتر از تو قدرتی نیست و علمت بر همه چیز احاطه دارد. 

خدایا... ای خدای الرحمن و الرحیم نعمت بی منتهایت را بر ما اشکار گردان و در ظهور مولای ما تعجیل فرما و موانع ظهور را به قدرت و حکمتت از میان بردار و ما را از یاران ایشان قرار ده.

امین یا رب العالمین

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

سلااااااااااااااام خوبی ؟ آمین به دعاهای زیباتون .مرسی بهم سر می زنین خدا یارتون .

عزیز چرا بی نام و نشون؟

تلنگر پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://talangori.blogsky.com

سلام رفیق نظر قبلی من بودم تلنگر تو خوابگاه بودم هل شدم یادم رفت نشونی بذارم . آقا محمد نبینم درمونده باشی چون حس و حال درموندگی رو درک می کنم که خیلی دردناکه . از خدا می خوام همیشه شاد و مغرور و سر فراز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد