دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

میشکنم

 تذکر مهم:در این پست تمام هنجار ها را شکسته ام. آن را نخوانید.

(برداشت ازاد از دختر ایرانی)


حالم از این زندگی به تمام معنا کیری داره به هم می خوره. اصلا کس خواهره هرچی دختره. فقط به یه درد می خورن این قشر بی شعور: بزنی سر کیرت و همچین بکنیشون که نفسشون بالا نیاد. این کارو که بکنی حتی شوهر هم که کنه می اد پیشت و ولت نمیکنه! اما اگه خواستی با یکی از این موجودات ناقص العقل و فاقد شعور و عاری از درک، مثل یک انسان برخورد کنی و به چشم یه سوراخ بهشون نگاه نکنی، -به جون خودم قسم-  همچین می کنن تو کونت که از حلقت بزنه بیرون و روزی بفهمی چی شده که از کونت تا حلقت بخیه بخوره! بله! شک نکنید! باورتون نمیشه؟! برید بگردین...

اگر فقط یک مثال نقض پیدا کردین  من اسم خودم را می ذارم اقدس. 

من میگم:

این اقایون که کیرشون روی پیشونیشون هست و همه ی دختر ها را اینجوری خطاب می کنن: " عجب کسی!!!" خیلی کارشون درسته. اصل قضیه هم چیزی جز این نیست.

من می گم:

دختر خارجیه که لاهیک و بی دین و اکثرا حرامزاده هم هستن و  باکره بودن براش زشته و به صد نفر کس داده ، از این دختر(!!!) های جنده صفت ایرانی بهتره. بله. چرا؟

چون خارجیه وقتی با یک نفر هست. به یکی دیگه نمیده! اگه خواست بده، میاد رک و راست حرفش را به اولیه می زنه و ازش جدا می شه. بعد هم مثل بنز میره و کسش را تقدیم به نفر بعدی می کنه.

اما حالا ایرانیه: دروغ تو ذاتش هست. ادعای نجابتش گوش فلک را کر کرده! ولی همزمان حداقل به سه نفر داره کون میده! اما حالا کاش به طرف می گفت که هدفش از دوستی چی هست. اونی که خونه خالی و ماشین داره و کیرش هم کلفته میشه بکنش. اونی که گاگوله و پولدار میشه منبع در امدش! و ... خلاصه عین زن جنده برای بدست اوردن هر نیازی به یک نفر میده! و عین سگ دروغ میگه.

و اصولا دختر ایرانی بر خلاف اینکه میگن احساساتی هست و لطیف و این کس شعر ها! در نهایت قصی القلب ، حسابگر و در عین حال به شدت حشری هست و تمام روابطش را بر مبنای همین سه اصل بنا میکنه که البته با دروغ و فریب طوری به خوردتون می ده که فکر میکنید اسمون باز شده و نجیب ترین و با احساس ترین دختر بهشتی اومده که شما رو خوشبخت کنه! ( کس خلیم دیگه) اما عزیزان من میره که این دختر ها یه روزی به انسان شبیه بشن.


پ.ن:: هر روز که می گذرد مهر تاییدی بر باور هایم می خورد!!!


پ.ن:: بی شک اگر شما هم نیک بنگرید خواهید دید


پ.ن::: ببینید اما از تلخی حقیقت در نزدیکیتان جان مدهید!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
.... سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

اعصابم خورد بود گفتم یه وبلاگی بخونم دلم واشه اومدم حالم بدتر گرفته شد،چیزی که جالب اینه که یکی از همین دخترا الان احیانا خواهرتِ و یکی از همین دخترا منتهی نسل قبل احیانا مادرت ِ ....گور بابای دنیا و محتویاتش وهر چی دختر وپسر وزن ومرد که همشون یه گوهی ان...

عزیز جان از اینکه ناراحتت کردم متاسفم. اگر مطالب حقیر را دنبال می کردی بی شک پی می بردی که دل نوشته های من چون خودم کولی اند و بسته به احساس و تجربه ام از یک لحظه خاص خلق شده اند. و مسلما عقاید من اینگونه نیست. و هرگز نمی توان همه را به یک چشم دید! حتما در جامعه ما زنان خوب هم فراوانند. این نوشته ی من به قشری اشاره دارد که اکثرا انها را می شناسیم.

تلنگر جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

واقعا ازت توقع چنین پستی رو نداشتم ..............
من روی شما یه چی دیگه حساب کرده بودم . می دونی باید به خاطر این پستت از تک تک دخترایی که این طوری نیستن حلالیت بطلبی . واقعا ناراحتم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد