دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

گور بابای مردونگی، می خوام تا صبح گریه کنم

از غمی که تو چشماش بود تمام تنم لرزید

داشت از من خدا حافظی می کرد

اما برای سفری که برگشت نداشت

تصمیمش را گرفته بود

شاخه گلی را که خودم برایش گرفته بودم به سمتم گرفت و با لحنی مهربان و لبخندی زیبا گفت:

اینو یادگاری از من داشته باش شاید اخرین دیدار باشه...

بغضم شکست

می دونستم توی فکرش چی می گذره

  نگاه ها مهم نبودند 

هق هق کنان التماسش می کردم:

 تو حق نداری... این زندگی فقط مال تو نیست

حرفم را قطع کرد و با همان لبخند و ارامش گفت: "مال تو هم نیست!"

خشکم زد. نمی دانستم چه بگویم چه بکنم

ادامه داد: "پس هر کاری که خودم بخوام باهاش می کنم"

و من هنوز از ان لحظه می سوزم و اشک می ریزم

هرگز اینگونه وا نمانده بودم

کاش راهی می یافتم که منصرفش می کردم

نظرات 4 + ارسال نظر
نقاب شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://negha.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم... چه شده است چرا اینقدر نالان

عزیز جان زندگی عرصه تجربه است این هم تجربه ای بیش نبود... آیا می شود به اجبار به کسی اثبات کرد که ""دوستت دارم""؟؟

اینو با قاطعیت تمام میگم اگر عشق دوطرفه نباشه .... هیچ گاه نمی توانی دلش را بدست اوردی زیرا شما هرچقدر محبت کنید هر چقدر به او ارزش دهی او بیشتر از شما و مهربانیت دور می شود

کاش هرگز دوستم نداشت اما دلش شاد بود و به زندگی امیدوار...
کاش هرگز نمیدیدمش اما او خوشبخت می بود...
اون عزیز می خواد به سفر اخرت بره!

زهرا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.barunzadeh.blogfa.com

سلام...

من با صابر موافقم دو طرفه نباشه زجری بیش نیست...

ولی احساستو خوب درک میکنم!

رویای روشنی داشته باشی...

دو طرفه هست
اما اون داره از این دنیا خداحافظی می کنه

ری را دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.vfdeli.blogfa.comn

سلام از طرز فکر کردنتون خوشم اومد. می شه تبادل لینک با هم داشته باشیم؟

سلام. خیلی سعی کردم وبلاگت را باز کنم. اما زیاد امن نبود!نتونستم بیام!

آوا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام

چه تلخ و چه تلخ و چه تلخ

رفتی و در دل من ماند به جای
عشقی آلوده به نومیدی و درد
نگهی گمشده در پرده ی اشک
حسرتی یخ زده در خنده ی سرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد