دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دوست دارم گودزیلا

گودزیلا امشب توی ترمینال به این شلوغی و جلوی این همه چشم 

وقت خداحافظی که شد نتو نستی جلو خودت را بگیری و پریدی و بوسم کردی

گودزیلا تو اولین کسی بودی که وقت بدرقه عاشقانه دلم برات تنگ شد

گودزیلا حق با تو بود بدجوری جلو این زرد ها ضایع شدیم

گودزیلا دیگه شعرم نمیاد! 

دوست دارم گودزیلا

زود برگرد

نظرات 6 + ارسال نظر
نقاب پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ http://NEGHA.BLOGSKAY.COM

سلام عزیزجان...

نیستی؟؟؟

گودزیلا هم سر سازش با ما ندارد نمی دانم شاید اصلا آرام و قرار ندارم.....

ببخشید شما می توانید وبلاگم را باز کنید؟؟؟؟؟
یعنی وبلاگم برای شما باز می شود؟؟؟؟

متاسفانه وبلاگتان باز نمیگردد!

نقاب شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام نقابم..

ادرس وبلاگم رو بدلیل مشکلاتی تغییر دادم..

http://ps-neghab.blogsky.com/

Uncreated یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

!

عزیز من هر شب به وبلاگت میام. و خیلی هم دوستش دارم. اما نمی دونم و نمیتونم برات نظر بذارم!!! اگه راهنماییم کنی خیلی خوشحال میشم.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام...دلم برات میسوزه که اینقدر دروغ میگی...آخه واسه چی؟چرا یه مشت ادم رو گذاشتی سر کار؟تو یه آدم خودخواهی محمد...یه بارم داشتی زندگی منو نابود میکردی به خاطر هوس هات

شما؟!!!
منظورت از سرکار چیه؟
بگو. من نه تنها نظراتت را تایید میکنم بلکه اگه بحث جدی شد به عنوان یه پست عنوانش می کنم. باور کن. درضمن هر توضیحی خواستی من در خدمتم! بهتره یک طرفه قضاوت نکنی

[ بدون نام ] دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ق.ظ

مرد باش و نظرمو بذار و گرنه...

وگرنه چی؟ هرکی هستی بدون من از زبون تهدید خوشم نمیاد! نظرت را تایید میکنم چون اینجا فقط خودمم بدون سانسور. همین.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

اما تو خودت نیستی....دروغی....

دروغ واسه چی؟ اینجا تنها جایی هست که فقط خودم هستم! نمیشناسمت اما تورو خدا این خلوت گاهمو از من نگیر...
این وبلاگ تمام دنیای منه، صمیمی ترین دوستمه، امید و همدردمه...
حالا که مهمونم شدی قدمت روی چشم، ولی به کسی نگو که من اینجام... و اگر یه روز خودت را معرفی کردی خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد