دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

چه شد؟

مصمم از خواب پریدم و امدم اینجا که یک کلمه را بزرگ بنویسم. و بر ان پایبند بمانم

این اولین پست من در این ساعت هست

و اولین تصمیم بزرگ من هم قرار بود در همینجا ثبت شود

اما نشد...

یک کامنت پشیمانم کرد

2 روز است که به یک چیز فکر می کنم: "الاق"

و شاید دیگر بروم الاق سواری...

از اینجا خیلی خسته ام

شاید این یک وداع باشد....

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.khuneye-niloofar.com

امیدوارم سریع تصمیم نگیری...گاهی نوشتن می تونه خیلی آدم رو آروم کنه...هرچقدر هم کم باشه..نمی دونم

Uncreated یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

تو هم...؟!
خرمگسِ سارتر؟ تو پروژه های من هم هست واسه خوندن!
من خس نوشتن دارم اما دستم کوتاهه:(
قدر این لحظه ها که می تونی بنویسی رو بدون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد