دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

م ن ا ج ا ت

از تو می پرسم خدا:


       دوست داشتن گناه است؟

                 عشق ورزیدن گناه است؟

                                     انسان بودن و بدون شهوت حیوانی معاشقه کردن حرام است؟


خدایا تو که پروردگاری و یگانه پناهی 

تو که آرزو هایم را براورده ساخته ای و...

                                                                   بی دریغ هدیه بارانم کرده ای


حال این ارزو دیگر فقط مال من نیست

                                مال ماست...

خدایا هدیه ات را باز پس مستان


خدایا تو مسبب الاسبابی و بر هر چیز توانا و همیشه از انجا می رسانی که در ذهن هم نمی گنجد،

                         خدایا خودت جورش کن

پروردگارا دل محبوب من به لطافت نفس های کودک معصوم 

                                  به پاکی اشک های همیشه جاری

                                                                       به وسعت مهربانی است


    به قلبش آرامش و سکون عطا کن 

                       

                   و تمام انچه ارزو دارد را بی دریغ عطایش فرما



"توکلت علی الله"


نظرات 2 + ارسال نظر
تلنگر دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام دلزاد من امتحاناتم گرفتارم کرده شرمنده میام با اینکه داغونم / تو دعاهای قشنگت منم یاد کن

نیلوفر سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.khuneye-niloofar.com

برای منم دعا کن...
توکلت علی الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد