دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

عشق

هدیه تولدم بود...

یا

هدیه جدایی

     یا

         تبلور ایثار عشق در تو...

بر اوردن ارزویم

به بهای از دست دادنت...؟؟؟!!!!


                                            

                        آه ای...             "اخرینم"


                               "میم تو" بی "نون" نگاهت مرده است 


                       آه ای...             "آخرین آرزوی براورده"


                               سوگندم را به خاطر داری؟ تو دیگر پایانی... و اغاز....


                      آه ای....             هق هق های بی وقفه


                                  امانم دهید.... بگذارید بنویسم....


                      آه ای....           اشک های پیوسته


 نمی دانم بگویم نبارید و بگذارید که تا قیامت از غمش بنویسم،

                                            یا بگویم خون ببارید و ببریدم


                       آه ای ....              ای....        ای.....           

                      ای دوست، معشوق ، محبوب...

                                                                ای دنیای من....


                                  آن لحظه ی اخر ، پشت سرت را هم نگاه نکردی...


                 به خدا که حال من از تو بهتر نیست

                      

نظرات 4 + ارسال نظر
mitra شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست خوب وبلاگت بسیار عالیه اگه بتونی مطالب را زیاد کنی خوبترم میشه

نقاب یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلانم دل زاده....

دلت خون شده آره؟؟؟؟

چکار میشه کرد داداش.... بابا بیخیال .. ما فقط توی وبلاگمون از آه و ناله می نویسیم... دیروز اونقدر خندیده بودم روده بر شدم جات خالی

من دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

خاکستری میم رو از من جدا کرد شد...........محمد
نون...................
اما نون......هیچی فقط می تونست نابود بشه چون دیگه ارزشی واسش نمونده بود همه چیزشو داد که من بمونه.دیکه هیچ ارزشی نداره...فقط می تونه تو خاستری های فکرش غرق بشه...............خاکستری تو خیلی بی رحمی.....اون خیلی شاد بود..پاک بود....کشتیش.

HELL LORD سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ق.ظ

بهت گفتم کنترل + اف 5 بزن تا پست هام بیاد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد