دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

پراکنده و خالی

اینجا همه چیزو میگم! بعضی ها میگن نگو! عده ای هم لطف میکنن به ما میگن بی شعور...


عزیز اینجا شخصیه! مال خودمه. نه واسه تو می نویسم و نه واسه هیچ کس دیگه. خیلی ناراحتی میتونی نیای... 


یه جمله معروفی هست که همه به شوخی بیانش می کنن ولی حقیقته:


" خارجی ها کیرشون تو کسه، سرشون توکار. ولی ایرانی ها( بدبخت ها) سرشون تو کسه و کیرشون تو کار!"


حالا بهتون بر می خوره اینو نوشتم؟ به تخمم. به درک... 


  امروز ظهر منه الاق این همه راه اومدم خونه فقط به عشق این وبلاگ کوفتی که یه کم از خستگی هامو توش دفن کنم.


اصولا از نظر من، بشر ( یا بهتر بگم ...) هرچی میکشه و هر بلایی که سرش میاد به خاطر دوتا چیزه:  

1.شکم

  2.زیر شکم

 درسته که میگن خدا از هیچ چیز به اندازه شکم پر بدش نمیاد!


نمی دونم....    ببخشید....   حسابی قاطی کردم....


دوست دارم ازدواج کنم.  واقعا دوست دارم. ...


ولی راسته که میگن حفظ ایمان از نگه داشتن آتش توی دست سخت تره!


دارم می سوزم خدا...   سخته...    ولی نه برای جسمم...

که برای روحم...


و واقعا من که دیگه خودمو دارم میکشم... چرا مصلحتت نیست خدا؟!  چرا مثل بقیه موارد اینجا هم سریع کارمو راه نمیندازی؟!

وای که وقتی راه می رم حس میکنم این حدیث را که " زمین زیر پای ادم عذب می لرزه"


شما هم اگه خوب دقت کنید می فهمید....


به امید روزی که اینجا دیگر فقط مال دلزاد کولی نباشد....

روزی که دل زاد هم یک دل یار داشته باشد...

نظرات 6 + ارسال نظر
Hell Lord سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

تو فقط حرف میزنی...
همین!

همینه که هست.
جوابتو به جاش بت میدم

ali mahrooz سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بایhttp://www.byrapid.com

hell lord سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ

مثل اینکه داری فیلتر میشی :دی

فروختیمون؟!
بهتر! اینم توفیق اجباری!
خیلی وقته می خوام اسباب کشی کنم

Hell Lord سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

خوبهه...اسباب کشی خیلی خوبه.

پادرا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://padra.blogsky.com/

فکر میکنم شما به یک دختر خوشگل و مهربون نیاز دارید تا تمام فکرهای بد و آزارنده رو ازتون دور کنه

دخترهای خوب زیادند ... و منتظر

دختر خوشگل و مهربون که زیاده...
ولی خوب؟ !!! ندیدم تا حالا

پادرا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ http://padra.blogsky.com/

به هرچی که باور داشته باشی همون میشه

من ۱۰ سال مثی تو فکر کردم دخترهای دور و برم همه ناجور بودند .... یه سال خوب فکر کردم دورم پر شد از دختر خوب

باور کن باورت میتونه تغییر کنه
به چیزی که جامعه برات ساخته سفت نچسب .... توهمه

دمت گرم!
می دونی چند ماه بود که دنبال گیر ذهنیم میگشتم. و دقیقا تو الان جوابمو دادی!
خودشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون پادرا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد