دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

نیستی اما یادت اینجاست



چقدر هم سمج هست؟؟!

  بابا دست از سرم بردار کچلم کردی!


تو دیگه کی هستی ؟ 

تورو خدا ...

یه لحظه فقط یه لحظه...



هرچی زور میزنم نوشتنم نمیاد...

اگه بخوام بنویسم باز هم فحش و دری بری می نویسم

اعصابم داغونه

ولم کنید... 

هزارتا فکر ریخته رو سرم


 حرف زدم

تا اخر روی حرفم می مونم و روی دلم پا می ذارم


 د اخه لعنتی تو چرا ؟

ححلا من یه قولی دادم...

تو که دختری و میتونی بزنی زیر حرفت

چرا منتظرم می ذاری؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تلنگر چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام / منم خیلی داغونم / دل شکستم / بی اعصابم / بیا دیگه صبور نباشیم و به عالم فحش بدیم......

پادرا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://padra.blogsky.com/

سلام

چه تفکیک اساسی بین دختر و پسر گذاشتی !!
من بعید میدونم

شاید! حداقل تو زندگی من که اینجوری بوده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد