دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

سر آغاز

خیلی خستم

به زودی اکثر مطالب این وبلاگ را حذف می کنم. شاید بیش از  97% مطالب حذف شوند.

نام و بیان وبلاگ و شاید حتی لقب نویسنده هم تغیر کند!


فرصت اندکی باقی مانده. این چرت و پرت ها را که نوشته ام بخوانی، همه چیز شروع میشود....


زودتر بیا

صبر زیاد را دوست نمی دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
من تنها پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

این کار رو نکن،
من و ببین و عبرت بگیر.
من از 84 حرفه ای می نویسم، هر وقت اومده که وبلاگم بگیره یا حذفش کردم یا هزار دنگ و فنگ دیگه،
همه اینایی که نوشتی یه روزی نقش تو بودن، هر چی بودن از تو بودن، حتی اگه فیلم بازی بودن، باز مال تو بودن.
به جای حذف کردنشون نگهشون دار.
به خدا همه اینا خودش خاطره س.
بهم سر بزن.

Hell Lord جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://my-whispers.persianblog.ir

به نظر منم حذف نکن، یک شروع جدید رو با اون تجربه ها بساز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد