دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

*

چرا فکر میکنین فقط دختر ها * می شن؟

خب این ذهن روانی هم در یک بازه هایی قاطی میکنه!

* میشه!

شانس ما توی شب وانتاین هم مخ من * شده ... هم گودزیلای محترم...

اونم به چه شدتی....


الان اصلا اعصاب منت کشی ندارم


می خوای قهر کنی؟ بری؟ فکر می کنی من دوستت ندارم؟ دیگه روانیم کردی! چه کارت کنم؟

دو روز رفتی خونه مامانت همه حرفات یادت رفته! شدی یه ادم دیگه!


منم اینجا عین معتاد ها که تو خمارین صبح تا شب، شب تا صبح دارم خاطرات با تو بودن را به خودم تزریق می کنم...

به امید اینکه بهتر بشم و یه جونی بگیرم...


ولی

ولی لحظه به لحظه دیوونه تر میشم...!!!! تو چرا فک میکنی دوریت راحته؟


من دیگه صبرم تموم شده... امروز هم که دوباره گفتی به خاطر این* لعنتی 2 روز دیرتر بر می گردی...!!!!


 بیا دیگه من می خوام همه ی این وبلاگ رو  پاک کنم

شاید تا سه شنبه اینجا نمونم

زودتر بیا

این لحظه های اخره...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

فوق العاده بی نمک بود
اصلا خود کرگدنت فهمیدی چی نوشتی؟
دیوانه ...!
واقعا روانی هستی

ممنونم
باید بگم که واقعا به روانی بودن خودم افتخار می کنم

p@ni شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ http://lilurl.org/m3k2mj

بزرگترین سایت پیش بینی مسابقات ورزشی همراه با جوایز میلیونی بدون قرعه کشی
پرداخت جوایز از طریق بانک های عضو شتاب انجام می شود لطفا هنگام ثبت نام در محل نام معرف بنویسید
Paniz joon
www.pwinner.com

barandeye parsi bozorgtarin site pish bini mosabeghate varzeshi hamrah ba javayeze milioonibedoone ghore keshi
javayez az tarighe tamamiye bankhaye ozve shetab pardakht migardad.
lotfan dar hengam sabte nam dar mahale name moaref benevisid paniz joon

پادرا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://padra.blogsky.com/

همین که منو تو باشیم آروم آروم مهربونی زیاد میشه .....

محبت یه شبه از این دیار نرفته که یه شبه برگرده

Hell Lord یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://my-whispers.persianblog.ir

به نظر بالا ... نگاه کن آدمها ی خودشیفته رو!

ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد