دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

خواب

این پست را بعدا تکمیل میکنم


فقط موضوع اینه: امروز با گودزیلا رفتیم مشاوره ازدواج(از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم)




و زیباترین جمله ی عاشقانه ای که در عمرم شنیدم:



نیکوتین من کجاست؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Hell Lord پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ http://my-whispers.persianblog.ir

ایولل....آفریننن!!! مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی ممنون
سلامت باشید
ایشالا که هرچی قسمت باشه همون میشه

Hell Lord پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ http://my-whispers.persianblog.ir

تورو خدا این بیگانه نظراتشو دیگه تایید نکن...هی میبینم...ضد حال میخورم...بعدم که رفتم تو وبلاگش نوشته میخوام بشم آدم قبل....خوب محمد؟تورو خدا دیگه تایید نکن.آدم عوضی ایه هم اعصاب من میریزه به هم ...هم خودت.

راست میگی...

ولی حقیقتش دلم براش میسوزه

خیلی بدبخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد