دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

رکن

صداقت

رکن است

معرفت هم

    یک رکن است


اگر از تو معرفت خواستم،

به من نگو :

"می خواهی صداقت نداشته باشم؟"





ارکان دیگری هم وجود دارند:   مثل نجابت


مثل پاکی


مثل قابل اطمینان بودن

مثل وفاداری

و مثل خیلی چیز های دیگر


و شاید بعضی وقت ها بعضی کارها و بعضی چیز ها 


نه یکی 

که یکباره تمام ارکان را فرو ریزند!






چشمانم ...

می سوزند...



نظرات 3 + ارسال نظر
پائیز جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.paiz.ir

(هر چند که فهمیدم بی سواد هم هستی)
اما چشماتو بار کن عزیز و درست بخون:
دوست داشتن همچون سیب سرخی است با عطر عشق نه رنگ هوس
حالا بگو ببیننم بلور زلالتر ِ یا رایحهء سیب؟
من ذهنم بستهء یا تو؟

تو نمی خوای بحث کنی
می خوای کل کل کنی
من هم حوصله این بچه بازی هارو ندارم

اما چون دلم برات میسوزه بهت میگم:

عزیزم چرا عصبی میشی؟ چرا بد و بیراه میگی؟ قراره ما منطقی صحبت کنیم دیگه؟

مورد اول اینکه: شما حتما به اینجا مراجعه کنید و این مطلب را مطالعه فرمایید:http://gitan.blogsky.com/1388/11/27/post-167/

مورد دوم اینکه شما حتما این مطلب را هم مطالعه فرمایید:http://gitan.blogsky.com/1388/11/26/post-164/

فعلا در همین حد شما یک افزایش شعور نسبی داشته باش
بلکه بعدا بتونیم بدون توهین و با ذهنی باز با هم صحبت کنیم، نه کلکل!

مورد سوم که یک تبصره هستش از موارد فوق:بار اول من اومدم به اینجا که جواب کامنتت را بدم. گرچه شما ادب کامنت گذاشتن را رعایت نکرده بودی، اما من در حق شما ادب را رعایت کردم بلکه یاد بگیری، باز هم متاسفانه متوجه نشدی تا اینکه دیگه مجبور شدم بهت بگم. البته می دونم ممکنه بر بخوره به شخصیتت! امیدوارم منو ببخشی.

اما موردچهارم از داستان سیب:
عزیزم، عشق، مرگ هم دارد.
عطر سیب یا خود سیب فرقی نمیکند، هردو زوال دارند!

آنچه می ماند بی انتها ، دوست داشتنی است که از پیوند صداقت ناب دو روح، از زلا لی و پاکی احساس، نه در زمین، که در ازل سرچشمه یافته باشد!

من بی سواد انچه در کامنت قبلی برایت نوشتم شعری بود از سهراب.

هادی جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://jast.blogsky.com

سلام
مایل به تبادل لینک با شما هستم
اگه موافق هستید من رو با عنوان

... ببین چه خبره

لینک کنید
و بهم خبر بدید
ممنون

شما شیطان پرست هستید؟
استفاده از اعداد 666 در لوگوی وبلاگتان علت خاصی داره؟

متاسفانه نمیتونم لینکتون کنم

uncreated شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

اشک صورت آدم را نیز می سوزاند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد