دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

هرگز از دستت نمی دم گودزیلا



دل زاد

خاک تو سرت

اگه گودزیلا رو اندازه ی سر سوزن برنجونی



نظرات 3 + ارسال نظر
من شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

هیچ وقت فکر نکن من یه لحظه به یادت نیستم ،دست خودم نیست ،حتی اگه نخوام بهت فکر کنم خود به خود میای تو فکرم بد جوری به هم گره خوردیم،...................

من شک ندارم که دل به دل راه داره.

اونم دل من و دل گودزیلا که فیبر نوری هست!
چی فکر کردی؟!

من شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ


اشکی که بی صداست

..............پشتی که بی پناست

.......................دستی که بسته است

................................پایی که خسته است

........................................دل را عاشق است

..................................................حرفی که صادق است

........................................................شرمی که اشناست

.................................................................شعری که بی بهاست....!

دارائی من است و ارزانی شما..!!

جانم به فدایت
چقدر تو ثروتمندی

خوش به حالت
و خوش به حالم

تمام ثروتت را به من می بخشی؟

امیدوارم بتوانم لایقت باشم

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ

یه اتــاق آبـــــــی دارم

یه دل ســـــــاده ساده

تا حالا فکــرشو کردی؟

که دلــــم دل به تو داده

روی طـــــرح آبـــــی دل

نقش عشقت بی نظیره

از همــــون نگــــــاه اول

دل به عشـــق تو اسیره

تــــوی تابلـــوی رو دیوار

عکس مـــاهت توی قابه

همیشه هم نفسم باش

این خــــودش انــــد ثوابه

تـــــوی قلب عاشق من

عشــــق پاکت موندگاره

همـــدلم ، هم آشیونم

با تــــو، پاییـزم بـــهاره

خاک پاتم عریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد