دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

نظر سنجی

لطفا نظر بدهید


به نظر شما اگر تمام فاکتور ها در یک ازدواج درست باشند


و فقط مرد 3 سال از زن کوچکتر باشد



ایا این ازدواج می تواند موفق باشد؟!

نظرات 19 + ارسال نظر
‌binam شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ

salam. khodetam midoni ke in masale mohem nist mimone bahse godzila ke onam midone in masale mohem nist! tanha mozo narahat konande barkhorde atrafiane ke onam vase do ashegh mohem nist.khoshbakht bashi hamishe. .

ممنون . کاش ادرسی نامی نشونی چیری می ذاشتی تا بتونم محبت هاتو جبران کنم

binam شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ



!

این چشم به در دوخته نگذاشت مرا

این آتش افروخته نگذاشت مرا

گفتم سر راحت به زمین بگذارم

این عشق پدرسوخته نگذاشت مرا!

noshe harchi asheghe rastine

سلامت باشی .......
بینام خیلی گلی

هادی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ http://jast.blogsky.com

نه عزیزم
من شیطان پرست نیستم
اون فقط واسه زیباییه
اون عکس با مسائل روز جامعه عوض میشه
پس بیا تبادل لینک

جیغ شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

نه نمی تونه درست باشه.....
مرد یک موجود تنوع طلبه که هیچ وقت سیر نمیشه و از نظر جنسی تا ۱۷۰ سالگی هم جواب میده ولی زن نهایتش ۵۰ سالگی یاسه میشه و نمی تونه ژاسخ گوی مرد باشه مگر اینکه زنی باشه که نیاز جنسی مردش واسش مهم باشه و از قرص و دوا و هزار حربه دیگه استفاده کنه در غیر اینصورت مرد خیلی شیک و بی درد سر می ره دنبال یه دختر جوون تر که بتونه از نظر جنسی ارضاش کنه واسه همینه که می گن زن چند سالی باید از مرد کوچیکتر باشه......

این مورد رو من کاملا دیدم از نزدیک که مردی از زنش کوچیکتر بود و الان با اینکه دو تا پسر بزرگ داره ولی الان فیلش یاد هندوستان کرده و دوست دختر گرفته......

همه که مثل هم نمیشن!
درست میگی. مطالبت کاملا علمی هستن. منتها همونطور که سن یک فاکتور هست و مسلما کم اهمیت هم نیست! قطعا فاکتور های مهم دیگری هم هستن که می تونن ای مورد را پوشش بدن.

uncreated شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

یک جای کار می لنگد!
می دونی،مهم احساسیه که بعد مدت ها به خودت نه،شاید به طرف مقابلت دست بده...
اگه الان تردید داره بعد ها...
من خودم این مشکل رو دارم! بعد پنج سال... چشمم روی همه ی اون چیزهایی که فکر می کردم......باز شد
--------------
4سال،بله 4سال نه ، بیشتر...فکر که می کنم از همان اول،خیلی وقت پیش ، یک جای اعتقاداتم می لنگید!
از آن جا به جایی که همه ی آن چیزهایی را که آنجا به خوردم داده اند،دارم بالا می آورم!
در مورد نقاشی هم گفتم،خودش یک زبان مادره،مثل ادبیات و فرقش اینه که به جای اینکه با لغات سخن بگی با خط و نقطه و شکل و رنگ زبان باز می کنی...یا در موسیقی با نت ها سخن می گی...
خودش یه دنیاییه و پیوندش خیلی با ادبیات به نظرم عمیقه
من خیلی نوشتن رو دوست دارم اما شاید اونجوری که باید نمی تونم از عهده اش بر بیام،اون چیزی که تو ذهنم می گذره رو بیان کنم.
وقتی قلمم رو روی کاغذ می برم و نمی تونم بنویسم دستم می ره سمت خطوط و کشیدن... فقط می دونم که می خوام بکشم
اینکه می خواستم نقاشی رو به صورت جدی یاد بگیرم واسه این بود که تا تکنیک رو بلد نباشی نمی تونی از ذهنیاتت استفاده کنی،باید بلد باشی چطور از ابزار استفاده کنی
دیگه چی بگم!
الان دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه،تو کافی نتم و اینجام شلوغه و اصلن تمرکز ندارم!
معذرت می خوام
تا بعد...
(خصوصی)

با اجازه از خلق نشده ی عزیز شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ

یک جای کار می لنگد!
می دونی،مهم احساسیه که بعد مدت ها به خودت نه،شاید به طرف مقابلت دست بده...
اگه الان تردید داره بعد ها...
من خودم این مشکل رو دارم! بعد پنج سال... چشمم روی همه ی اون چیزهایی که فکر می کردم......باز شد

جیغ شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

من کلا و از بیخ با این کار مشکل دارم و نمی پسندمش...عشق یه روزی تموم میشه ...زن از نظر عقلانی 4 سال از مرد بزرگتره....
یعنی مثلا یه دختر 17 ساله می تونه زندگی رو نگه داره ولی یه پسر 17 ساله نمی تونه و مردایی که زن بزرگتر می خوان احتیاج به مادر دارن نه زن....
(البته قصد جسارت نیست فقط و فقط نظر شخصیه منه)

حقیقتش چیزی که این میان جالب هست اینه که گودزیلا از لحاظ شخصیتی 3 سال از سنش کوچکتره! و منهم از لحاظ مسولیت پذیری و فکری 3 سال بزرگتر از سن خودم هستم.

این را هم دوستان خانواده و هم مشاور روانشناس ازدواج تایید کرد!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ

toro khoda bas konid in masaele bikhode dasto pa giro,zendegi konid faghat hamin vase deleton,vase khdoeton cheghad mikhaym ma adama baste harfe ino on bashim akhe.delzad to mitoni ba in masale kenar biay? godzila chi? age shoma ba khdoeton moshkeli nadarin, pas besporid be khoda hame chio man har do noesho didam ham oni ke be khatere in masale zanesho raha kard ham oni ke alan ba 20 sal zendegi engar hanoz mahe asalan.be adamesh bastegi dare.age tardidi dar kar nist berin be soye khoshbakhti be salamatttttt

امیدوارم که تو هم خوشبخت بشی بینام عزیزم. که همیشه با حرفات برام قوت قلب هستی.
نه من و نه خود گودزیلا با این مساله موردی نداریم. تنها موردی که وجود داره رضایت خانواده گودزیلا هستش! که فعلا به شدت مخالف هستن.
البته من فکر می کنم که بتونم نظرشان را تغیر بدم.

نرگس یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ http://20again.persianblog.ir

سلام

خیلی ها سر این موضوع مشکل دارن . به نظر این یه موضوع شخصی و هر دو طرف باید به خودشون نگاه کنن و عاقلانه تصمیم بگیرن. که معمولا این جور مواقع عقل آدم کرکرشو میکشه پایین و احساسات وارد عمل میشن. قصد جسارت ندارم ها کلا دارم میگم.

اما این جوری که شما توصیف کردی فکر نکنم مشکلی باشه.
برات آرزوی سعادت و خوشبختی میکنم

بهاره یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.sinciity.persianblog.ir

جواب مثبته.
چون اولا بزرگی به سن نیست.
دوم بیا من ده تا زوج موفق و نشون می دم که مرده از زنه کوچیک تره.
یکیش مرده ۷ سال کوچیک تره. زنه بچه دار نمیشه.ولی بعد از ۱۵ سال زندگی هنوز عاشق همن.

بیان یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ http://keiserin.blogsky.com

ن با کمال اطمینان بهت میگم اگه جریان فقط همینه اصصصصصصصصصصصصلاً مهم نیست حتی یه ذره

محمد مزده یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

سلام دوست :)
راستش من فکر می کنم هیچ ازدواجی نمی تواند کاملا موفق باشد
و بر عکس هیچ ازدواجی هرگز نا موفق نبوده است ...
فکر نمی کنم سن زیاد مهم باشه !
...
نوشته هاتون رو خوندم
دوستشون دارم
ممنون که بهم سر زده بودید
باز هم میام خدمتتون
روزگار خوش

binam دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

salam delzade aziz. shoma lotf darin. loool adamai namo neshon daran ke namo neshoni daran mane divone bi saro pa ro che be in harfa! ishala age kesi shodam dostamo ham khabar mikonan. jashni vasam begiran. donyaie ajib vala ajib.

پادرا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ http://padra.blogsky.com

به نظرم تو ازدواجی که سن و این جور چیزای پیش پا افتاده مطرح باشه اصلا عشقی وجود نداره که به بقای قضیه منجر شه ... حواستو جمع کن ... عشق رویا نیست

حتما
به حرفات فکر می کنم.

اما من می خوام قبل از یک ازدواج عاشقانه، منطقی تصمیم بگیرم!

به هر حال سن هم به عنوان یک فاکتور مطرح هست. هرچند کوچک!

برادر Hell Lord سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://my-whispers.persianblog.ir

عشق فقط رویاست و توی فیلم و افسانه هاست...عاقلانه تصمیم بگیر...3-4 سال چیزی نیست!

پادرا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ http://padra.blogsky.com

منطقی ترین تصمیم اینه که فکر زندگی با کسی رو که براش سن و سال مهمه از سرت بیرون کنی چون همینجا آغاز سوء تفاهم های ابدی خواهد بود .... عقل و عشق یکیه ولی بی عقلی و بی عشقی دوتاست .... و هردوتاش مرگ آوره

کم کم داشتم به همین نتیجه میرسیدم!
ولی هنوز کاملا قانع نشدم

نقاب جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://rahnoma.blogsky.com/

سلام دل زاده عزیز......... عجب سوال معروفی پرسیدی..

جوابش را بطور دقیق در وبلاگ جدیدم می توانی ببینی..

ادرسش را بالا نوشتم.. دقیقات عین سوال شماست

ممنون عزیزم اومدم خیلی جالب بود. یه سوال هم داشتم که اگه لطف کنی وقتی جوابم را دادی خبرم کن تا بیام.

بابک چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://pouls.blogsky.com

خب از لحاظ روانشناسی و عواقب فرهنگی و اجتماعی(نه فقط تو جامعه ی ما حتی در جوامع غربی) این نوع از ازدواج توی اکثر موارد شکست خورده (اینو با دلیل و مدرک میگم) ولی باید دقت کرد که این شکست 100 % نبوده. تو اقوام خودم همچین ازدواجی رو دیدم که موفق بوده (البته موفقیت و شکست تو ازدواج به نظرم یه چیز نسبیه و نمیشه دقیقا مشخصش کرد).

ممنون از توجه مهربانت. نمی دونم! منکه حسابی گیجم!!!

[ بدون نام ] جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://hichopoch.blogsky.com

age lebase seno rango keshvaro dino hameye inaro az tanet dar biari chi mibini?ye adam hala mikhad60salesh bashe ya10salesh del be adam mibandi na seno salesh!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد