دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

تقدیمی دیوانه وار (از-به)گودزیلا

کنارم بخواب و

به دورم بتاب و

از این لب بنوش


چو تشنه که آب وگل آتشی تو


حرارت منم من

که دیوانه ی بی قرارت منم من



 

خدا دوست دارد لبی که ببوسد

نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد

خدا دوست دارد من و تو بخندیم

نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم



 

بخواب آرام پیش من

لبت را بر لبم بگذار

مرا لمسم و کن و دل را


به این عاشق ترین بسپار


 بخواب آرام پیش من

منی که بی تو میمیرم

لبت را بر لبم بگذار

که جان تازه میگیرم



download link:دانلود   

نظرات 1 + ارسال نظر
سرویس بزرگ وبلاگ دهی قلم وبلاگ جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.ghalamweblog.com

سیستم وبلاگ دهی قلم وبلاگ ---- ارایه امکانات کامل برای وبلاگ نویسان ---- قالب های زیبا برای وبلاگ ها ----- همین امروز وبلاگ خود را از سرویس های وبلاگ دهی دیگر به سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ منتقل کنید ---- سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ سرویسی متفاوت با آنچه تصور می کنید ---- تا آخر اسفند تبلیغات در وبلاگ های قلم وبلاگ رایگان می باشد

هیچ کس اینقدر احمق نیست که به شما بپیوندد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد