دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

مرگ من روزی



*************************************

************مرگ واژه در لحظه*************

*************************************


_______تو

بودنم را جشن می گیری،


=================================

((((((((((((و من لحظه ها را، با واژه می روم))))))))))))

=================================



//در جمله هایم به دنبال "تا" نگرد//


که من،  ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،    بدون "تا" می روم










یاد کلامی از یک دوست قدیمی افتادم در روزهای خیلی قدیمی:


برگ

از درخت 

خسته میشه!

پاییز ، بهونه است...

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ http://my-home.blogsky.com/

گاهی واقعیت ها رو نمیشه درک کرد...بهتره پاییز رو بهونه بدونیم تا اینکه بگیم برگ از درخت خسته میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد