دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

دل نوشته های یک کولی

همچون کرگدن تنها به گا رفتم

سلام 

"نقاب" یا همون صابر خودمون


uncreated عزیز


خانه ی نیلوفر (خاطرات یک پروانه ی مرده)



کجایید شما؟؟!؟!! مدت هاست که دنبالتان می گردم. نشانی.... آدرسی.... خبری... من بسیار دل تنگتانم. 


نظرات 1 + ارسال نظر
نقاب(صابر) چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.taahod.com

هستیم عزیز...
اما نیلوفر را من هم نمی دونم کجاس...

هنوز هم خوب می نویسی...
با خودم که صادق باشم دلم مرگ را می خواهد شهادت بهانه است

چقدر عالی انتقال دادی حست رو.

اغراق نکردم اگه بگم یکی از بهترین دوران زندگیم زمانی بود که اون وبلاگ رو می نوشتم و بعد سر می زدم به ویبلاگ های شما... یک حس مشترک بود شایدم درد مشترک.

دل زاده کاری داشتی در انجمن تعهد هستم مدیرکل اونجا با نام حسین پور.
و اگه نتونستی یا نخواستی به اونجا سری بزنی حرفی امری داشتی به ایمیلم ارسال کن.

سر می زنم تازه پبدات کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد